Interval antrenman

"Yerinizi tutun. Ateş açılmadığı müddetçe ateş açmayın, fakat eğer ki savaş istiyorlarsa bırakın burada başlasın." -John Parker

Moderatör: Co-Moderatör

Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık
Kullanıcı avatarı
Priso
1. Nesil
Mesajlar: 46
Kayıt: 16 Mar 2018, 17:52
Teşekkür etti: 35
Teşekkür aldı: 201

#1

Okunmamış mesaj 13 Nis 2018, 09:29

https://seyler.eksisozluk.com/yag-yakip ... erval-kosu


Vücudunuzun sınırlarını zorlamak, dayanıklılığınızı artırmak ve yağ yakmak için ideal bir yöntem. Linkte sadece koşuya dair açıklanmış fakat mantığı alıp herhangi bir antrenmana uygulamak mümkün. Mesela torba döverken, kürek çekerken, ip atlarken, bisiklet sürerken vb. kullanılabilir. Kısaca açıklamak gerekirse, yüksek yoğunlukta zorlanana dek antrenman yaptıktan sonra düşük yoğunluğa geçip ufaktan "cool-off" oluyoruz. Sonra tekrar yüksek yoğunluğa geçiş yapıyoruz ve bu döngüyü aynı şekilde birkaç set devam ettiriyoruz.


Bu antrenman kalbinizi ve ciğerlerinizi oldukça zorlayacağı için, bunlarla ilgili sağlık problemi olanların öncelikle bir doktora danışmalarını ve antrenmanlarında kontrollü olmalarını öneririm.
Priso adlı üyeye teşekkür edenler (toplam 5):
dun bugun yarinesref su iciyorTonga SayılSokratesin Sakalihellsbells
Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık