Tavsiye mi istiyorsun?

"Bir adamın büyü dediği şey, diğer adamın tekniğinden ibarettir." -Robert Heinlein

Moderatör: Co-Moderatör

Kullanıcı avatarı
Bold
Sürgün
Mesajlar: 262
Kayıt: 04 Haz 2018, 17:45
Teşekkür etti: 86
Teşekkür aldı: 265

#1

Okunmamış mesaj 05 Oca 2019, 17:00



-Senden bir şekilde iş referansı alma imkanımız var mı?
İş referansı mı? (Gülerek)
Önce benimle bir yere gelmeyi kabul etmelisiniz. Soru felan sormayın.
-Nereye gidiyoruz?
Soru yok beyler. Size soru yok demiştim. Ses de yok. İçinizdeki sesi duymak için öncelikle yeterince sessiz olacaksınız. Gerçek şu ki insanlar yalnız kalmayı pek sevmezler.
(Arabayı stop edip dışarı çıkıyorlar)

Asla, asla ama asla tavsiye istemeyin. Asla birine tavsiye yahut rehberlik için soru sormayın.
İçinizde zaten çok ayarlanmış olan bir pusula var, o sizi gitmeniz gereken yere götürecek.
Alın sizi dışarıda hiçkimsenin olmadığı ve bilmediğiniz bir yerin ortasına getirip bıraktım.
Geri dönüp dönmemeniz içinizdeki o pusulayı dinleyip dinlememenize bağlı.
(Chester arabaya binip gider)

-Harbiden bu şimdi yaşandı mı? Cidden bizi bırakıp gitti mi?

Tanıdık geldi mi beyler?
"tavsiye mi ?
sen alfa yolunda ilerleyen birisin. ve tavsiye mi istiyorsun ?
evet, isteyebilirsin.
fakat tavsiyeler, taktikler, tecrübeler genlerinde ve alfanda yatıyor...
kendine güvendikten ve siklemedikten sonra hepsi kullanılabilir hale geçip tek varlıkları olan sana yardım edeceklerdir."
Bold adlı üyeye teşekkür edenler (toplam 3):
skololumcul deneyMAJOR
Kullanıcı avatarı
dun bugun yarin
1. Nesil
Mesajlar: 134
Kayıt: 18 Mar 2018, 13:22
Teşekkür etti: 260
Teşekkür aldı: 145

#2

Okunmamış mesaj 06 Oca 2019, 00:10

Söylenilenler benzer olsa da kast edilenler çok farklı, birisini kuş uçmaz kervan geçmez bir yerin ortasına bırakıp "beyler içinizde pusula var hadi şimdi siktirin" demek akıl kârı değil (askeri bir eğitimde filan değilsen tabi ama o çok çok farklı bi durum ve amacı da içsel gelişim, kendinin farkına varma, aydınlanma filan değil). Bunun ayırdında olmak lazım. Yani kusura bakma ama genlerimde eve dönüş yolu filan yatmıyor kanka (bunu videodaki emmiye ithafen söylüyorum). Sanki ikisi bağlantılıymış gibi yazmışsın yani yazıdan öyle anlaşılıyor, uyarayım dedim. Eğer bunu kast etmediysen ve "Hayır sadece sözler benzer olduğu için paylaşmak istedim" diyorsan bu sefer de "Başlıkla benzeşen (sadece kelime olarak, anlam olarak değil) her şeyi paylaşacak mıyız?" gibi bi' soru sorulabilir. Yani paylaşman gereksiz olmuş. Ne bileyim burada bir hakikate filan değinilmemiş ki. Başlarda güzel bir şey var bak sessiz ve loş ışıklı bir ortamda sakin kafayla düşünmek çok hoştur ve insanların çoğu bunu bilmez hatta betalar kendileriyle başbaşa kalmamak için götlerini yırtarlar çünkü kendileri hakkında bastırdıkları o kötü özelliklerle yüzyüze gelirler yani dayı güzel bir noktaya değinmiş, ama senin asıl vurguladığın kısımda bir şey yok yani. Göremediğim bir nokta varsa söyle tabi.
dun bugun yarin adlı üyeye teşekkür edenler (toplam 2):
0neofthepeopleBartholomew
Kullanıcı avatarı
Bold
Sürgün
Mesajlar: 262
Kayıt: 04 Haz 2018, 17:45
Teşekkür etti: 86
Teşekkür aldı: 265

#3

Okunmamış mesaj 06 Oca 2019, 00:41

Bazı şeyler var, sözle anlatamazsın. Gücünün farkına varman için kullanmaktan başka çaren olmadığı bir duruma girmek zorundasın. Git ve kaybol, ancak öyle anlayacaksın.
Kullanıcı avatarı
0neofthepeople
1. Nesil
Mesajlar: 26
Kayıt: 07 May 2018, 03:01
Teşekkür etti: 71
Teşekkür aldı: 23

#4

Okunmamış mesaj 06 Oca 2019, 01:49

Bold yazdı:
06 Oca 2019, 00:41
Bazı şeyler var, sözle anlatamazsın. Gücünün farkına varman için kullanmaktan başka çaren olmadığı bir duruma girmek zorundasın. Git ve kaybol, ancak öyle anlayacaksın.
Yazdıklarının
@dun bugun yarin'ın yeterli açıklamasına karşılık cevap niteliğinde değil de, alakasız ve savunma amaçlı yazılmış gibi geldi. Belirtmiş ve uyarmış olayım.
Kullanıcı avatarı
Bold
Sürgün
Mesajlar: 262
Kayıt: 04 Haz 2018, 17:45
Teşekkür etti: 86
Teşekkür aldı: 265

#5

Okunmamış mesaj 06 Oca 2019, 06:27

@Oneoftepeople : Uyarın için sağ ol fakat o niyetle yazmadım, yatmaya hazırlanırken gördüm o sebeple biraz kısa kestim cevabı.

Bu olay hayvanlarda çok net var özellikle balıklarda ve kuşlarda, göç ederken manyetik alanı algılayıp ona göre hareket ediyorlar. Bu yolunu bulma mevzusu da tek seyahat ederken çokça yaşadığım ve beni şaşırtan bir olay. Bilimsel olarak size bir açıklama yapmam mümkün değil fakat tecrübe ettim bunu. (Ya da bir bakarım belki de vardır bilimsel açıklaması)

https://curiosity.com/topics/do-humans- ... curiosity/
Then, he applied a magnetic field designed to mimic that of the Earth. What happened? When the magnetic field was rotated counterclockwise, there was a drop in alpha waves — a sign that the brain was processing something. That showed that neurons were activating in response to the magnetic field. Kirschvink concluded that yes, humans do have the power of magnetoreception.
https://iainews.iai.tv/articles/the-hum ... s-auid-656
As biological beings, we have an ingrained sense of direction, showing us the right way to act so as to survive – and exist best possibly – as an individual as well as for the group we belong to. We are endowed with what I call an inner Human Compass showing North, South, East, West, as to actions towards other people, animals, and nature: our behaviour in the world within which we live.
"As all compasses, our human compass will be influenced by the magnetic forces around us."
Hadi ateyizler bunu da açıklayın. Şaka bir yana sana yolu gösterecek bir kitap yok, kendin bulacaksın derken aslında buna da biraz vurgu var. Hani bu bir yeri bulmak değil sadece vereceğin ahlaki kararlardan tut, hayatında alabileceğin her türlü kararda geçerli olan bir pusula.
Bold adlı üyeye teşekkür etti:
cufive
Kullanıcı avatarı
Bold
Sürgün
Mesajlar: 262
Kayıt: 04 Haz 2018, 17:45
Teşekkür etti: 86
Teşekkür aldı: 265

#6

Okunmamış mesaj 06 Oca 2019, 06:37

Hatta bir mevzuyu daha paylaşayım. Sizce tcma'nın rotası nasıl kuran'a çıktı? Farkında olmadan yaptığı işler nasıl en sonunda kuranla tamamen paralel gitti? Bizi nasıl dolaylı yoldan kuran'a hazırladı? Şüphesiz ki bunda bir ibret var. Bu adamın içgüdüleri çok aşmış durumdaydı ve pusulası da aslında kurandı sadece o farkında değildi. İşte kardeşlikte bu onun güçlü pusulasının etkileri de kut oluyor, onca adamı etrafına toplayabilmesi ve onları yukarı taşıyabilmesi pusulasının en başından beri kuran olmasından kaynaklı olmasıyla alakalı.
Kullanıcı avatarı
olumcul deney
1. Nesil
Mesajlar: 96
Kayıt: 19 Mar 2018, 21:58
Teşekkür etti: 171
Teşekkür aldı: 15

#7

Okunmamış mesaj 07 Oca 2019, 14:15

Çevrenizdekiler "size yol gösteriyorsa", yanlış yoldasınız demektir..
Bu durumu defalarca yaşadım..
Hiçbir vasfı olmayan elemanın teki, bana yol gösterdi-başlıktan önce-.
Bir insan bu duruma düştüyse, zaten ılım ılım kaybediyor demektir..
Kullanıcı avatarı
Sokratesin Sakali
1. Nesil
Mesajlar: 49
Kayıt: 23 Mar 2018, 21:19
Teşekkür etti: 96
Teşekkür aldı: 60

#8

Okunmamış mesaj 07 Oca 2019, 15:55

Tcma'nın tavsiye konusundaki yazısına deyinmek istiyorum. Final edition'a baktım ama bir soruya hitaben mi yoksa başka bir nedenle mi yazılmış çözemedim. Her neyse.
tavsiye mi ?
sen alfa yolunda ilerleyen birisin. ve tavsiye mi istiyorsun ?
evet, isteyebilirsin.
fakat tavsiyeler, taktikler, tecrübeler genlerinde ve alfanda yatıyor...
kendine güvendikten ve siklemedikten sonra hepsi kullanılabilir hale geçip tek varlıkları olan sana yardım edeceklerdir.
bu bir takım oyunu...
egon, sen, bilincin, bilinçaltın... siz bir takımsınız ve sen lidersin.
onlara liderlik edersen, her şeyi alırsın.
Nüanslar var. Kim tavsiye istiyor? Hangi konuda tavsiye istiyor? Kimden tavsiye istiyor? Muhtemelen o konuda tcma'nın tavsiye vermek yerine bunu demesinin sebebi, şahsi mücadelenin içinde yer alan konularda sana direk yardımcı olmasının seni zayıf düşürecek olması. Kozayı senin yırtıp geçmen gerek yani. Tavsiyelerin, taktiklerin,tecrübelerin genlerinde ve alfanda yatıyor demesiyse zaten hali hazırda hastalıklarını iyileştirip aklını güçlendirdiğinde bilinçaltındaki insana/hayata dair derinliğin ortaya çıkması ve kendi balığını kendin tutacak konuma gelmenden bahsediyor. Buradan bile başlığın balık vermektense balık tutmaya teşvik edişi anlaşılabilir. Ama karışmasın, bir iş yaparken o işi bilen birisinden temel tavsiyeler almak veya bizim birbirimize bazı konularda tavsiye vermemiz, danışmamız filan yanlış değil.

Bahsedilen olayların kendine güvendikten ve siklemedikten sonra kullanıma geçmesi sanırım alfa çekimiyle ilgili. Sen siklemeyip işine bakıyorsun ve o sırada alfa çekimi devreye girip senin öğretide derinleşmeni sağlıyor.

Yanıldığım bir nokta varsa doğrusunu öğretin lütfen.
Sokratesin Sakali adlı üyeye teşekkür etti:
olumcul deney
Kullanıcı avatarı
Mitch
1. Nesil
Mesajlar: 55
Kayıt: 18 Mar 2018, 19:23
Teşekkür etti: 30
Teşekkür aldı: 26

#9

Okunmamış mesaj 07 Oca 2019, 17:57

tavsiye mi ?
sen alfa yolunda ilerleyen birisin. ve tavsiye mi istiyorsun ?
evet, isteyebilirsin.
fakat tavsiyeler, taktikler, tecrübeler genlerinde ve alfanda yatıyor...
kendine güvendikten ve siklemedikten sonra hepsi kullanılabilir hale geçip tek varlıkları olan sana yardım edeceklerdir.
bu bir takım oyunu...
egon, sen, bilincin, bilinçaltın... siz bir takımsınız ve sen lidersin.
onlara liderlik edersen, her şeyi alırsın.

Nüanslar var. Kim tavsiye istiyor? Hangi konuda tavsiye istiyor? Kimden tavsiye istiyor?
Kanka kancık sözlükte bunu çok sık yapmam diye bir başlık var tcma ilk orada yazıyordu bu bazı yazı dizelerini orada soran birisine verdiği cevap olabilir eğer yanlış hatırlamıyorsam tarihide incide yazdığından erkendi zaten hazır yazdığı kesitleri incide açtığı bçsy'yede aynen geçirdi ve şuan o yazdığı başlığa kancıkta ulaşılamıyor
Mitch adlı üyeye teşekkür etti:
Sokratesin Sakali
Kullanıcı avatarı
hellsbells
1. Nesil
Mesajlar: 138
Kayıt: 02 Nis 2018, 17:18
Teşekkür etti: 47
Teşekkür aldı: 159

#10

Okunmamış mesaj 07 Oca 2019, 19:08

@Sokratesin Sakali

''tavsiyeler, taktikler, tecrübeler genlerinde ve alfanda yatıyor...'' bu kısımda dediğin gibi aklı güçlendirip hastalıkları aştığında derinliğin ortaya çıkmasından bahsetmiyor bence. Herkes farklı, herkesin hayattaki yükü farklı ve en iyi reçeteyi anca kendin yazabilirsin bu sebeble tavsiye taktik vs. vs. anca kendi nüanslarını farkedebildiğin zaman şahsına münhasır senin bulacağın şeylerdir. Yani bu olay geçen günlerde konuştuğumuz ''alfa olarak doğmak'' meselesi gibi, yani aklı güçlendirip hastalıklarını iyileşirdiğin vakit hayatta düzgün bir şekilde derinleşmenin yolunu açmış oluyorsun. Direk derin jojuqa dönüşmek yok yani.
Burda bir nüans var ki hayatta derinleşmen de aklını güçlendirmeni ve hastalıkları iyileştirmeni destekliyor. Hayatın gidişatını bir şekilde anlamışsan bu ikiliyi uygulamanın gerekliliğini farkediyorsun. Tabi belli konularda tavsiye vermek almak doğaldır yoksa mesela tcma'nın hacı'nın yazdıklarını kendi başına keşfetmen yıllar yıllar alırdı.

Alfa çekiminin devreye girip öğretide derinleşmeni sağlaması kısmı da pek öyle değil. Öğretide derinleşmek sol ön ile düşünerek analiz kasarak vs. yapacağın bir iş iken alfa çekimi bu derinleşmenin sana sunduğu otomatik bir olgu. Yan alfa çekimin zaten öğretide derinleşip boş şeyleri siklemediğinden oluşuyor -bu bu kadar basit değil hacı bahsetmişti ne olduğunu ve aslında bir işe yaramadığını oraları bir incele istersen.-
hellsbells adlı üyeye teşekkür etti:
dun bugun yarin
Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık