Yeni bir platform fikri

"Bir adamın büyü dediği şey, diğer adamın tekniğinden ibarettir." -Robert Heinlein

Moderatör: Co-Moderatör

Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık
Kullanıcı avatarı
Kai
1. Nesil
Mesajlar: 50
Kayıt: 18 Mar 2018, 16:27
Teşekkür etti: 41
Teşekkür aldı: 82

#1

Okunmamış mesaj 15 Tem 2021, 19:25

Beyler selamlar. Malum yakın zamanda unbelievable my7 nickaltı da kapatıldı. Şuanda mecra olarak elimizde burası ve kancıksözlük kalmış durumda. Buranın işlevi ürünlerimizi koruyabilmek ve toplumun sırtlanlığından bi nebze de olsa uzaklaşabilmek için bir kale olması. İnci sözlükteki nickaltının işlevi ise sikilecek betaların gelmesi ve soruları olan akıl kırıntısı sahibi omegabetaların sorularının cevaplanabilmesiydi. Şuanda bu mecrayı kancık sözlük yapabilirdik fakat orada sanırım çaylak onaylanma sorunu var ve yeni gelenler yazar olamıyor çaylaklıktan çıkamıyor. Benim fikrime gelecek olursak kancıksözlük tarzı bir sözlükspot kurabilir ve bu işlevi buradan karşılayabiliriz. Sözlükspot deme sebebim de hem kurulumunun kolay oluşu hem de işleyişin basit oluşu. Diğer platformlarda da beta sikebilirsin diyebilirsiniz fakat elimizde başlığın çektiği betaları siktiğimiz öğretiyle alakalı yazıp çizdiğimiz böyle bir platform şart diye düşünüyorum, ek olarak arayışta olan omegabetalar da görecek ve soruları varsa soracaklar ellerinden geldiğince yazacaklardır. Açarsak sözlüğün linkini de paylaşıp platformu insanlara duyurabiliriz. Zaten buralar öldü çok az kişi yazıyor diyebilirsiniz. Fakat şuan kimse yazsın yazmasın ileride yazacaklar da gelecek elbet ve böyle bir platforma eninde sonunda ihtiyaç doğacak. Bu yazma konusunda da hadi beyler yazalım şeklinde bir popülizm yapmayı doğru bulmuyorum çünkü kimimiz biraz daha pişip öyle gelip yazmak istiyor olabilir kimimiz tembellik ediyor olabilir kimimiz de henüz ittifakı ve yazmanın önemini anlayacak farkındalığa ulaşmamış olabilir çünkü bu iş farkındalık ister -bu seçeneklerden de kendimi dışarda tutmuyorum yanlış anlaşılma olmasın-. Buraya da yazıp varsa fikirlerinizi almak istedim, eğer yorumlarınız varsa belirmekten çekinmeyin lütfen.
Kullanıcı avatarı
Mitch
1. Nesil
Mesajlar: 80
Kayıt: 18 Mar 2018, 19:23
Teşekkür etti: 33
Teşekkür aldı: 28

#2

Okunmamış mesaj 29 Tem 2021, 15:32

incinin kapanması iyi oldu orada saçma bir döngü oluşmuştu bende vardım içlerinde elbette yazmak isteyen yazacak bir yer bulur veya ulaştırır ve dahil olur diye düşünüyorum ben heryerdeyim platform olarak burayı da söylediğin gibi tembelliğimi törpüleyip piştiğimde ürün ortaya koymak adına kullanacağım
Kullanıcı avatarı
Kai
1. Nesil
Mesajlar: 50
Kayıt: 18 Mar 2018, 16:27
Teşekkür etti: 41
Teşekkür aldı: 82

#3

Okunmamış mesaj 31 Tem 2021, 14:52

bunucoksikyapmam.com

Beyler böyle bir site kurduk. Amacımız burayı kale olarak kullanırken açtığımız siteyi incisözlükteki nickaltının işlevini sağlayabilecek herkesin gelip yazabildiği serbest bir ortam olarak kullanmak. Herkesi bekliyoruz, şimdiden ellerinize sağlık.
Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık