NickAltı Betaları

Sorularınızı bu forum altında paylaşabilirsiniz.

Moderatör: Co-Moderatör

Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık
Kullanıcı avatarı
belikebond
1. Nesil
Mesajlar: 181
Kayıt: 18 Haz 2018, 02:17
Teşekkür etti: 32
Teşekkür aldı: 93

#1

Okunmamış mesaj 26 Eyl 2020, 00:01

cidden bu ibneler konusunda ne yapılması gerektiğini tam olarak bilmiyorum. -bounddeachother nickli hesap benim bu arada incide- yani iki tane aciz şizofren tamamen iftiralar ile yalanlar ile doldurmuş durumda orayı. sabah akşam bekçi köpeği gibi orada nöbet tutuyorlar. aldanışlarını, kuruntularını etrafa saçıyorlar zehirlerini akıtıyorlar bir nevi. iki tane denyo dava açmış bir de. 2018 de de varmış bunun gibi bir olay aynı gerzekler anladığım kadarıyla. yani ateş olsa düştüğü yeri serinletir bu amcıklar tcmayı hapse atacaklar hayal dünyalarında. sonuç aynıydı hep de aynı olacak betalar aldanışları ile dımdızlak kalacaklar ortada. burası böyle. fakat biz ne yapmalıyız bilmiyorum. açıkcası bu gavatlara her türlü cevap verildi bunların her türlü vızzıklayışı çürütüldü, baştan aşağı her türlü pislikleri ifşa edildi. gidip devam mı etmeliyiz? gerçekleri uzun uzun tekrar yazmalı mıyız oraya? yoksa o platformu baştan aşağı siktir mi etmeliyiz? bilmiyorum. bu şerefsizler durmayacaklar orası belli. fakat yeni gelenler için gerçekler bir kez daha tekrarlanmalı mı burası beni çelen kısım. gerçekten doğruyu arayan insanlar için her şey kabak gibi ortada baktığında. fakat bunu tazelemeli miyiz? gerekli mi? yoksa buradan yardırmaya devam mı etmeliyim, bilmiyorum hacı açıkcası. I need a doctor
belikebond adlı üyeye teşekkür etti:
Charlie
Kullanıcı avatarı
belikebond
1. Nesil
Mesajlar: 181
Kayıt: 18 Haz 2018, 02:17
Teşekkür etti: 32
Teşekkür aldı: 93

#2

Okunmamış mesaj 11 Ara 2020, 19:16

Bu da çok düşük anlayışın bir ürünü. İtiraf başlığı altında dehanninin entry buraya açıklamayı yapıyor aslında ama tekrardan buranın altına da yazayım bu entrynin yanlışlığını. Hem itiraf olsun hem de sonradan okuyanlara açıklama tarzı bir şey olsun. Bütün platformlar değerli. İnci de burası da kancık da kullanmasını bilene, ürünlerini göstermesi ve gelişimini hızlandırması için güzel bir ortam hazırlıyor. Ben bunun farkında değildim ve platformları gerektiği gibi kullanmıyordum. -şuan daha hala bazı açılardan yeni yeni görüyorum yani hala tam olarak kavramış değilim geçmiş zaman kullandım ama şuan da olayları aşmış değilim- Buradaki ''İnci ye ne yapılması gerek '' kafası da bunun ürünü. ''Forumun Gerektiği Gibi Kullanılmaması'' başlığındaki sergilediğim tavır ve yazdıklarım da böyle bir mentaliteye bürünmeme sebep olan hastalıkları açığa vuran bir başlık. Orada yansıttığım evcilik oynama, birbirini pandikleme isteği bu yazıların ortaya çıkmasında yine etkili. Kısacası burası yanlış, her platform gerektiği gibi kullanılmalı birini diğerine seçmek olmaz. İnci de betaların yalanlarını ifşa edersin onları gözlemlersin sonradan gelecek olanlar için çarpıtmaları çürütürsün, burada ise soru sorarsın danışırsın, analiz yazını atarsın, yaptığın görevleri atarsın bunun gibi şeyler. Bunları yaparken de nüanslar vardır, optimumu bulmak gerekir ve doğru motivasyonlarla/amaçlarla hareket etmen lazım. Benim eylül ayında yaptığımın tam tersi. Öyle yani bunları önce insanın anlaması sonra harekete geçmesi gerek diye düşünüyorum. ''Her şeyi anlayayım öyle harekete geçeyim''de diyemezsin ama en azından çoğunlukla ne yaptığını bilmen gerekiyor. Hatam varsa uyarınız.
belikebond adlı üyeye teşekkür edenler (toplam 2):
Kaialive
Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık