Turist avım

Moderatör: Co-Moderatör

Kullanıcı avatarı
aPeopleArmy
Sürgün
Mesajlar: 161
Kayıt: 27 Mar 2018, 14:18
Teşekkür etti: 157
Teşekkür aldı: 67

#1

Okunmamış mesaj 02 Haz 2018, 11:21

Dün akşam, saat 20.00 sularında işimden ayrıldım. Lojmana gideyim dedim, ama oda anahtarı diğer elemanlar da oldugu ve eve geç geldikleri için ben de Şok'a gideyim de cips kola alıp, sahilde kafa dağıtayım arkadaşlar da lojmana geldiklerinde giderim dedim.
Neyse cıktım Şok'a doritos ve limonatamı aldım, sahilde oturmuş, muzigimi acmis, manzarayi izliyorum. -Marmarise gelenler bilir, heykelin gerisinde aksam saatleri super bi manzara olur- bitirdim yiyecekleri elimde şok poşetiyle, sahil kenar yolunda yururken 3 kişilik bir kız grubu gördum, aralarinda en guzel kiz 185 boyunda, sarışın, mavi gözlüydü.

Daldım aralarına
+ Hello, selfy

- Yes (bu sirada kizlar şoktalar ve ücüde yuksek sesle gülüsuyorlar, heralde selfy dedigim icin kendilerini unlu falan hissettiler. Ayrıca bunlar yes kelimesini yes degilde yeeh seklinde söyluyorlar.(aklıma laiklik elden gidiyeeh geldi))

+okey 1 minute (van minut dedikten sonra, copluk j2 telefonumu cikardim, normalde telimin dokunmatigi arizali Allahtan o anda bi bokluk yapmadi)

+thank you :) (bu sirada kizlarin gulumsemeli hayranlikla bakislarini farkettim. Bende elimden geldigince uzatayim dedim ve aklimda kalan bir kac ilkokul sorusunu sordum)

+what is your name :)
-janne :)asdsa (kiz hala sokta cevap verirken kafasi one egiliyo guluyo falan)

+ how old are you
- eightteen (burada yoh anasinin bacagi dedim, kiz 185 boyunda sanirsin 25 30 megerse 18 yasinda)
+ooww eightten you ( burada mimik ve el hareketimle sen nasil 18 olursun dermiscesine vucut dilimi yansittim üc kizda yarıldı zaten)

+you english ruski?
-what
+you english ruski? (Busefer bagirarak, ingilizmisin rusmusun sordum)
-England

Bu sirada ingilizcem max limitlere ulasmisti bu yuzden ben de instegram sordum.

+ you instagram
- yes ( kiz saskin ama guler sekil de var dedi)
+ bu sirada beyler fakirlik netim yok, actim not defterini kiza kullanici adini yazdirttim. Ve dont internet dedim ve gulerek ayrildim. Kizlar zaten kahkaha tufani olmuslardi arkama bile donmeden gittigimde bile sesleri geliyodu.

Çiktim vodafoneye dogru, o sirada cok guzel bi his kaplamisti icimi.
Vodafon da kontör yükleyecekken, ısınmışım zaten tanimadigim adamla 40 yil dostmuscasina muhabbet ettik 5 defa yanlis numara verdim en sonda adam sinirlendi kovuyordu zaten.
-son vodafone kısmini kisa gectim.-


Bu arada, kiza instadan takip attim, "hi baby😏" yazdim. Kizda beni takip etti, görüldü attı, göruldu atinca ben tekrar "sst" diye mesaj attim ve 30 dk sonra kendimi engellenmis buldum.

Elestirirmisiniz beyler? Neden engelledi?
Kullanıcı avatarı
hoca dehanni
Silik
Mesajlar: 250
Kayıt: 18 Mar 2018, 15:28
Teşekkür etti: 50
Teşekkür aldı: 411

#2

Okunmamış mesaj 02 Haz 2018, 13:26

İlgiye ihtiyacın olduğunu çok belli etmişsin, hemen kızın üzerine atlamışsın, kız da doğal olarak sokaktan gördüğü bir adam böyle üsteleyince kendini korumaya almış. Kendini ağırdan satamamışsın. Bunu fikir olsun diye diyorum yoksa zaten içinden gelerek baskınlık sergilediğin bir ruh halinde kendini satmakla felan ilgilenmiyor olursun, içinden gelerek de kendini satmakla uğraşmayacağın için (çünkü kendi değerinin nereden geldiğini biliyorsun evrimsel algoritmalara oynamak kendine ihanet gibi geliyor) baskın oluyorsun çekim artıyor. Bu da böyle bir paradoks kanka. Ha sen bana karı kız lazım diyorsan takıl kanka saha görevleri + başlık teorikle pratiği hallet ortalığın amına koyarsın zaten.

Ayrıca başlığı iyi anlayamadığını görüyorum, tabi herkesin bir kapasitesi var kimseye fazla yük bindirmek doğru olmaz ama temel şeyleri aklını kullanmaya, açlıklarını iyileştirmeye başlayan biri anlayabilir. Temel düşünce bozuklukların çok fazla. Başlığı tekrar tekrar tekrar tekr..... oku, çıkarım yap, kancıktaki yazıları oku, daha önce bulunduğumuz incideki "they call me alpha" nick6 nı oku. Tabi ben ne dersem diyeyim eğer sen başlığa hakikati bulmak, kendini iyileştirmek, ittifak kurmak amaçlarıyla değil de çıkar elde etmek için bakarsan sana hiç bir yararı olmaz.
hoca dehanni adlı üyeye teşekkür edenler (toplam 3):
hellsbellsdun bugun yarinAguilar De Nerha
Kullanıcı avatarı
aPeopleArmy
Sürgün
Mesajlar: 161
Kayıt: 27 Mar 2018, 14:18
Teşekkür etti: 157
Teşekkür aldı: 67

#3

Okunmamış mesaj 02 Haz 2018, 13:55

"İlgiye ihtiyacın olduğunu çok belli etmişsin, hemen kızın üzerine atlamışsın, kız da doğal olarak sokaktan gördüğü bir adam böyle üsteleyince kendini korumaya almış. Kendini ağırdan satamamışsın." Bu kısmı detaylandırır mısın? Üstelediğim bir şey olmadı. Bu kısmı anlamadım.
Kullanıcı avatarı
hoca dehanni
Silik
Mesajlar: 250
Kayıt: 18 Mar 2018, 15:28
Teşekkür etti: 50
Teşekkür aldı: 411

#4

Okunmamış mesaj 02 Haz 2018, 15:34

https://www.theycallmealpha.com/21

Dişi seni elemiş çünkü ona zayıf görünmüşsün ve seni çaktırılacak erkek listesinden çıkarmış/o listeye koymamış. Daha yeni tanıştığın birini hemen ekleyip mesaj atmış, dişi cevap vermeyince tekrar mesaj atarak ilgi beklediğini daha da tasdiklemişsin. Ayrıca seni tanımıyor aynı ortamdan tanışmadınız sapık mısın katil misin belli değil. Eğer ağır açlık halinde değillerse her dişi sen bu şekilde üstelediğinde kendini geri çeker. Ha tanısaydı nolurdu dersen 1-2 saat konuşur sonra "üff snne be slk .s.s " demeye başlardı/takmazdı. Bir de instagramda taklitle kendini ağırdan satsaydın sonra gerçek hayatta yüz yüze olup zaman geçirince yine seni zayıf görecekti ve eleyecekti. Yani sonuç olarak kızların gözünde "güçlü erkek" konumuna gelebilmek için önce kafa yapını değiştirmen gerek, kafa yapını değiştirdiğinde ise kız götürmek istemeyeceksin eheheh. Eğer kafa yapını değiştirme motivasyonun kız götürmek olursa da hiç bi sikim değiştiremeden daha da kötüye gideceksin. Seçim senin tabi.

Ayrıca tekrar söyleyeyim başlığı adam gibi okusan inan bu sorular zaten o kadar güzel açıklanıyor ki, yani bir yerden sonra sana birisi anlatamaz bazı şeyleri sadece kendin anlayabilirsin.
hoca dehanni adlı üyeye teşekkür etti:
Mitch
Kullanıcı avatarı
Brash
Çaylak
Mesajlar: 5
Kayıt: 06 May 2018, 17:04
Teşekkür etti: 22
Teşekkür aldı: 2

#5

Okunmamış mesaj 02 Haz 2018, 16:45

Keşke ingilizce seviyen daha da iyi olsaydı. Kız yüz yüze iken "you instagram" tarzı şeyler diyince instagram dm'den ingilizce profesörü çıkmayacağını bildiği için cevap vermemiş olabilir. (hi baby girişini söylemiyorum bile.) Yani çeviriden konuşacağını sezmiş olabilir ki kız bunları tecrübe etmiştir onlara yazan çok bu yüzyılda biliyorsunuz. Herneyse bir de şunu eklemek isterim bu olay sana bir kapı olsun ingilizceni biraz geliştir. Yani geliştirmek için adımlar at bir dahaki turist görüşünde işler daha iyiye gider. Hem iyi biri olma açısından, donanımlı olma açısından, ingilizce gerekli şekilde bir artı kazandırır.
Kullanıcı avatarı
Tonga Sayıl
1. Nesil
Mesajlar: 29
Kayıt: 11 Şub 2018, 23:05
Teşekkür etti: 25
Teşekkür aldı: 115

#6

Okunmamış mesaj 03 Haz 2018, 09:05

Daha yolun başındasın. Herkes bu aşamalardan geçmiştir. Kimi 1 sene, kimi 1 ay, kimi ise 1 günde geçmiştir ilk aşamalarını. Alınan başarı, kim olduğun ve göstermiş olduğun çabaya göre değişkenlik gösterir.

Yazmış olduğun diyaloglardan yola çıkarak, taktiksel çapta “Şöyle şöyle yaklaşıp kızı ürkütme” tarzında yorumlar getirmem senin açından verimsiz olacaktır. Mesela, kız gülerken “kıroya bak ahaha” gülüşü mü atıyor yoksa herhangi bir kompleks içerisinde olmadan, keyfi bir gülüş mü atıyor? Tam olarak bilemiyoruz. O yüzden işin taktiksel kısmını haşır neşir olarak sen öğren.
Kullanıcı avatarı
aPeopleArmy
Sürgün
Mesajlar: 161
Kayıt: 27 Mar 2018, 14:18
Teşekkür etti: 157
Teşekkür aldı: 67

#7

Okunmamış mesaj 03 Haz 2018, 11:07

hoca dehanni yazdı:
02 Haz 2018, 15:34
https://www.theycallmealpha.com/21

Dişi seni elemiş çünkü ona zayıf görünmüşsün ve seni çaktırılacak erkek listesinden çıkarmış/o listeye koymamış. Daha yeni tanıştığın birini hemen ekleyip mesaj atmış, dişi cevap vermeyince tekrar mesaj atarak ilgi beklediğini daha da tasdiklemişsin. Ayrıca seni tanımıyor aynı ortamdan tanışmadınız sapık mısın katil misin belli değil. Eğer ağır açlık halinde değillerse her dişi sen bu şekilde üstelediğinde kendini geri çeker. Ha tanısaydı nolurdu dersen 1-2 saat konuşur sonra "üff snne be slk .s.s " demeye başlardı/takmazdı. Bir de instagramda taklitle kendini ağırdan satsaydın sonra gerçek hayatta yüz yüze olup zaman geçirince yine seni zayıf görecekti ve eleyecekti. Yani sonuç olarak kızların gözünde "güçlü erkek" konumuna gelebilmek için önce kafa yapını değiştirmen gerek, kafa yapını değiştirdiğinde ise kız götürmek istemeyeceksin eheheh. Eğer kafa yapını değiştirme motivasyonun kız götürmek olursa da hiç bi sikim değiştiremeden daha da kötüye gideceksin. Seçim senin tabi.

Ayrıca tekrar söyleyeyim başlığı adam gibi okusan inan bu sorular zaten o kadar güzel açıklanıyor ki, yani bir yerden sonra sana birisi anlatamaz bazı şeyleri sadece kendin anlayabilirsin.
Aslında ben de bilirim, geç mesaj atıp tekrar hiç atmamayı, mesaj atarken bile aklımdaydı bu lakin oradaki son günümdü, o an olmasa zaten hiç olmicaktı.
Brash yazdı:
02 Haz 2018, 16:45
Keşke ingilizce seviyen daha da iyi olsaydı. Kız yüz yüze iken "you instagram" tarzı şeyler diyince instagram dm'den ingilizce profesörü çıkmayacağını bildiği için cevap vermemiş olabilir. (hi baby girişini söylemiyorum bile.) Yani çeviriden konuşacağını sezmiş olabilir ki kız bunları tecrübe etmiştir onlara yazan çok bu yüzyılda biliyorsunuz. Herneyse bir de şunu eklemek isterim bu olay sana bir kapı olsun ingilizceni biraz geliştir. Yani geliştirmek için adımlar at bir dahaki turist görüşünde işler daha iyiye gider. Hem iyi biri olma açısından, donanımlı olma açısından, ingilizce gerekli şekilde bir artı kazandırır.
Aynen kardeşim.

Tonga Sayıl yazdı:
03 Haz 2018, 09:05
Daha yolun başındasın. Herkes bu aşamalardan geçmiştir. Kimi 1 sene, kimi 1 ay, kimi ise 1 günde geçmiştir ilk aşamalarını. Alınan başarı, kim olduğun ve göstermiş olduğun çabaya göre değişkenlik gösterir.

Yazmış olduğun diyaloglardan yola çıkarak, taktiksel çapta “Şöyle şöyle yaklaşıp kızı ürkütme” tarzında yorumlar getirmem senin açından verimsiz olacaktır. Mesela, kız gülerken “kıroya bak ahaha” gülüşü mü atıyor yoksa herhangi bir kompleks içerisinde olmadan, keyfi bir gülüş mü atıyor? Tam olarak bilemiyoruz. O yüzden işin taktiksel kısmını haşır neşir olarak sen öğren.
Haklısın kardeşim, zaten dikkat ettim, gülüşleri keyfi ve şaşkın bir hayranlik sezdim.
Kullanıcı avatarı
hoca dehanni
Silik
Mesajlar: 250
Kayıt: 18 Mar 2018, 15:28
Teşekkür etti: 50
Teşekkür aldı: 411

#8

Okunmamış mesaj 03 Haz 2018, 11:55

aPeopleArmy yazdı:
03 Haz 2018, 11:07

Aslında ben de bilirim, geç mesaj atıp tekrar hiç atmamayı, mesaj atarken bile aklımdaydı bu lakin oradaki son günümdü, o an olmasa zaten hiç olmicaktı.
Kanka benim demek istediğim bu zaten. Yani kendinde "gelirse ekime gelmezse sikime" kafasını oturtamamışsın daha bu nedenle sıkıntı yaşıyorsun. Eğer bu mentalitede olsaydın kızı hemen ekliyip konuşayım çabuk olmalıyım çünkü son günüm hemen kızla biraz etkileşime gireyim diye üstüne düşmezdin. Bazı şeyler zamanla kafana oturur zaten bu çok normal. Mesajımda ayrıca kafa yapını değiştirmedikçe o an mentaliteyi içselleştirmeden taktik olarak yapacağın "geç mesaj atıp tekrar hiç atmamak" vs durumlar kısa vadede sana erkek açı kızların bacak arasına girmeyi verse de uzun vadede seni çok kötü etkiler demek istedim.
Kız niye engelledi hatam nerede? diye soruyorsun ya, onun cevabını vermeye çalışıyorum. Cevap konuşurken söylediğin kelimeler, paran, ingilizcen, yakışıklı olman/olmaman değil. Cevap senin ruh halin, kontrolünün dışında gerçekleşen davranışlarının karşıdakinin bilinçaltına verdiği mesaj. Bu otomatik davranış dediğimiz (Örnek olarak birinin arkandan usulca gelip seni korkuttuğunda verdiğin tepki nasıl otomatik ve kontrolsüz oluyorsa otomatik davranışlar da bu şekilde olur) olayı bilinçli olarak yönetemezsin, içindeki dışına yansır ve karşıdakinin bilinçaltına girer. Eğer sen içten içe "ulan şu kız bana verse varya nefessiz offf" tarzı bir yaklaşımla kıza yaklaşırsan dişi bilinçaltı bunu fark eder ve red yersin.
Yani sonuç olarak çözüm içini değiştirmek, bunu da dişiler için değil amacın için yapmak. Eğer dişiler için yapmaya çalışırsan bir şey elde edemezsin, amacın için yaparsan bir süre sonra dişiler patır patır düşebilir ama sen o seviyeye geldiğinde zaten dişileri içten bir şekilde siklemiyor olursun.
Kullanıcı avatarı
aPeopleArmy
Sürgün
Mesajlar: 161
Kayıt: 27 Mar 2018, 14:18
Teşekkür etti: 157
Teşekkür aldı: 67

#9

Okunmamış mesaj 03 Haz 2018, 23:20

hoca dehanni yazdı:
03 Haz 2018, 11:55
aPeopleArmy yazdı:
03 Haz 2018, 11:07

Aslında ben de bilirim, geç mesaj atıp tekrar hiç atmamayı, mesaj atarken bile aklımdaydı bu lakin oradaki son günümdü, o an olmasa zaten hiç olmicaktı.
Kanka benim demek istediğim bu zaten. Yani kendinde "gelirse ekime gelmezse sikime" kafasını oturtamamışsın daha bu nedenle sıkıntı yaşıyorsun. Eğer bu mentalitede olsaydın kızı hemen ekliyip konuşayım çabuk olmalıyım çünkü son günüm hemen kızla biraz etkileşime gireyim diye üstüne düşmezdin. Bazı şeyler zamanla kafana oturur zaten bu çok normal. Mesajımda ayrıca kafa yapını değiştirmedikçe o an mentaliteyi içselleştirmeden taktik olarak yapacağın "geç mesaj atıp tekrar hiç atmamak" vs durumlar kısa vadede sana erkek açı kızların bacak arasına girmeyi verse de uzun vadede seni çok kötü etkiler demek istedim.
Kız niye engelledi hatam nerede? diye soruyorsun ya, onun cevabını vermeye çalışıyorum. Cevap konuşurken söylediğin kelimeler, paran, ingilizcen, yakışıklı olman/olmaman değil. Cevap senin ruh halin, kontrolünün dışında gerçekleşen davranışlarının karşıdakinin bilinçaltına verdiği mesaj. Bu otomatik davranış dediğimiz (Örnek olarak birinin arkandan usulca gelip seni korkuttuğunda verdiğin tepki nasıl otomatik ve kontrolsüz oluyorsa otomatik davranışlar da bu şekilde olur) olayı bilinçli olarak yönetemezsin, içindeki dışına yansır ve karşıdakinin bilinçaltına girer. Eğer sen içten içe "ulan şu kız bana verse varya nefessiz offf" tarzı bir yaklaşımla kıza yaklaşırsan dişi bilinçaltı bunu fark eder ve red yersin.
Yani sonuç olarak çözüm içini değiştirmek, bunu da dişiler için değil amacın için yapmak. Eğer dişiler için yapmaya çalışırsan bir şey elde edemezsin, amacın için yaparsan bir süre sonra dişiler patır patır düşebilir ama sen o seviyeye geldiğinde zaten dişileri içten bir şekilde siklemiyor olursun.
Haklısın, tesekkür ederim. Saygıdan fazlasını hakediyorsun hocam.

Peki benim bu hayatta yalnızca tutkuyla sarıldığım 2 amacım var.
Birincisi: 110 kgye ulaşıp bodybuilder etiketinin hakkını verecek kadar iyi bir sporcu olmak. Bu amacımı nasıl gerçekleştireceğimide iyi biliyorum.

Yalnız ikinci amacımı biliyor gibiyim ama bilmiyorum da, şöyle ki insan psikolojisini iyi bilmek, insanları manipüle edebilmek, özümü tam anlamıyla sevmek, 100 dişinin 99una cakmak, kalabalığın ortasında sıcabilecek kadar kendine güvenmek istiyorum. Bunun için genel de hep saha görevleri yaparım, reddedilirim, herkesin icinde tcma diye haykırırım, tişortumu atar çarşı da üstsüz dolaşırım. Pratikte iyi ama bilgi de kotüyüm sanırım veyahut sadece bu kendime güven hep içimde vardı.

Ne yaptığımı bilmiyorum, bu sahada yaptıklarım bana ne kazandırır? Bana yardım et dehanni hocam. Bu yukarıda ki istediklerim için nasıl bir yol izlemeliyim. Yol göster bana.
Kullanıcı avatarı
hoca dehanni
Silik
Mesajlar: 250
Kayıt: 18 Mar 2018, 15:28
Teşekkür etti: 50
Teşekkür aldı: 411

#10

Okunmamış mesaj 04 Haz 2018, 00:05

@aPeopleArmy Benim bu boş işlerine harcayacak isteğim-enerjim-zamanım yok. Senle de ilgilenmem. Tcma oku hacı oku sahada pratik yap istediğin şeylerin çoğuna ulaşırsın. Yine de son kez uyarayım bu amaçlar sana sadece kısa vadede tatmin getirecek basit olaylar, bunlara ulaşınca bile eksik hissedeceksin kendini. Uyarımı da yaptığıma göre hadi selametle.
Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık